Selamat Sejahtera ke Atas Kamu

Photobucket

Wednesday, April 21, 2010

Monolog dari Jiwa yang Kacau....Jangan baca!

Asslamualaikum wbt...
Coretan kali ni agak berbeza atmosferanya. Mungkin sebab baru saje check result. Teruk? ya Allah... Ujian kali ni begitu berat untuk dipikul... Kenapa saya nak kongsi masalah saya kat sini?

Ada orang kata,saya seorang yang suka memendam perasaan...(^_^). huhu...mungkin sebab dari kecil saya terpaksa jadi macam ni. Kenapa? Saya tak nak cerita. Sebab orang cakap saya kuat berahsia. Saya akui benda tu...saya pernah cuba ceritakan masalah saya kepada orang yang amat saya percaya...tapi...dia buat tak endah je...tinggalkan saya dalam keadaan yang serba kebuntuan...sejak itu saya tekad...orang lain tak kan faham masalah saya...kalau saya kongsi pun...hanya akan buka aib saya dan orang sekeliling saya..hanya Allah yang tahu.


Siapa saya untuk mengeluh?
Allah bagi saya nikmat yang tak terhingga. Saya je yang tak tahu bersyukur.
Cuti semester ni...saya banyak duduk di rumah...berdiam diri melihat sekeliling...sedangkan kawan seperjuangan sibuk berjuang. Kenapa teruk sangat Sakinah?



Kalau nak kata selama ni sibuk study...apa buktinya?



Bila saya asyik hanyut dengan keseronokan...akhirnya...hati memang terasa kosong...

ya Allah...layakkah aku terima kebahagiaan seperti ini?
Hanya redha dari Mu yang aku dambakan...maafkanku atas kealpaan diriku..


YAKIN DENGAN ALLAH!!!

No comments:

Silk Road