Selamat Sejahtera ke Atas Kamu

Photobucket

Friday, February 8, 2008

Taaruf session!

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...

Ape khabar sahabat sekalian? pertama2nya biarlah ana gelarkan diri ana "Kak Ninah".. Alhamdulilah...segala rezeki yang Allah kurniakan kepada kita amat lengkap untuk kita beribadah kepada Nya.

Syukur ke hadrat Ilahi sebab dengan izinNya...
Kak Ninah berpeluang juga untuk menghasilkan blog akak ni...
bukan untuk diri akak sahaja,malah untuk adik2 dan sahabat2 akak sebagai wadah untuk kita bertukar ilmu,berdakwah dan membina satu ukhuwah yang kukuh antara saudara seIslam sendiri...InsyaAllah.

Orang kata,tak kenal maka tak cinta...hehe...jadi biarlah akak perkenalkan diri akak. Nama diberi Siti Nur Sakinah,dilahirkan di Kuala Kangsar..Perak, dibesarkan di Ampang Selangor, anak sulung daripada 5 adik beradik.. Pernah bersekolah di Sek. Ren. Keb. Raja Perempuan Mazwin, Sek. Keb. Taman Nirwana dan SMK Pandan Jaya... Ahamdulillah sekarang sedang melanjutkan pelajaran dalam jurusan Ekonomi & Sains Pengurusan di Pusat Asasi UIA.

Akak rasa cukuplahye serba sedikit taaruf ringkas dari akak...diharap sahabat semua dapat jadikan blog ana ni sebagai wadah sampingan untuk kita saling ingat memperingati demi memperjuangkan Jihad Fissabilillah...InyaAllah!!

Wassalam("v")

No comments:

Silk Road